Wellness vagon a velbloudi

Vyjíždíme s Evičkou na celonárodní sraz SCRC už o den dříve a míříme na oblíbený Wellness vagón do Chlumu u Třeboně. Příjeli jsme celkem brzy a tak se po ubytování jdeme ještě projít. Prošmejdili jsme jezírko v kempu na břehu rybníku Hejtman a pak zašli do městečka na pivo. Měli jsme štěstí. Místní hostinec zavírá mimo sezónu dříve ale jedno točené jsme stihli. Cestou zpět jsme při krásném západu slunce museli ještě na chvíli k rybníku. Pak už jen nachystat výbornou večeři a Evička se s chutí vrhla do své oblíbenou vanu a tentokrát navíc vířivé.
Ráno jsme se brzy sbalili ale Evčin Sportster trošku pozlobil. Nastartovat se jej podařilo až se startovací powerbankou. To zanedbání výměny hůře fungující baterie, na které jsem upozorňoval už loňský podzim, se moc nevyplatilo :-D Cestou zastavujeme u nového kamaráda Honzy v Táboře, se kterým mám jet za nedlouho do francouzského Biarritzu. Shodou okolností je to servisák motocyklů. Za chvíli přijíždí i kamarád z karate Jirka, který pojede do Francie taky. Dobíjím powerbanku a Evčin Sporstster zůstává na nabíječce. Vzhledem k tomu, jak rychle hlásí nabíječka, že je nabito, tuším problém. Ale co už teď. Odjíždíme s Evičkou na Zlobrovi do nedalekých Záhostic na velbloudí farmu. Plánovali jsme tam výlet z Vagónu už minulý rok ale farma byla tehdy dočasně zavřená. Ale tento rok se jsme měli štěstí a užili skoro hodinové procházky s velbloudy po okolí a vyzkoušeli si i krátkou jízdu mezi hrby :-D
Po návratu do Tábora se ukazálo, že baterie je vážně kaput. Po telefonu jsme dohodli nákup nové přes kamaráda Šmudlu, který ji měl přivézt do kempu na náš sraz a na staré baterce nastartované opět powerbankou jsme vyrazili do Staré Živhošti... ale to už je další história ;-)

Kategorie a štítky

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka