Vyjížďka Kowary, Podgorzyn a Harrachov

Účast na Lubošově vyjížďce jsme měli naplánovánu již dávno. Bohužel má sešroubovaná Evička se mnou na výlet nemohla, tak jsem aspoň provětral její krásný motocykl. V páteční večer jsem přijel do kempu u rybníku Marešák nedaleko Lužan u Jičína. Tak akorát jsem stihl před setměním natáhnout plachtu na spaní a povečeřet. Pivko jsem dopíjel už za tmy a celkem brzy ulehnul pod širé nebe. Na mne nezvykle brzy. Asi proto mne probudila po druhé hodině ráno ukecaná uřvaná ženská u vedlejšího karavanu. Neusnul jsem až do tří, kdy se i ona rozhodla ulehnout na kutě. Teď aspoň vím, jaké má problémy s manželem, celým příbuzenstvem i kamarády. Hardcore reality show :o)))
V sobotu ráno, po snídani v místní prodejničce potravin, odjíždím do nedalekého bufetu Kumburák, odkud Luboš naplánoval odjezd. Postupně se na parkoviště sjelo k pětadvaceti motocyklům. Ve čtvrt na jedenáct vyjíždíme od bufetu v pořádném horku do polského města Kowary, kde se v bývalé továrně na výrobu koberců nachází muzeum zmenšenin významných historických staveb Dolního Slezska. Za 135 kačáků jsme dostali českého průvodce, od kterého jsme se dozvěděli mnhoho zajímavostí. Po prohlídce jsme jeli do nedalekého Podgorzyna na smažené rybí pochoutky. A pak tradá do harrachovského hotelu Lovecká Mumlava, kde se uvelebila asi polovina naší skupiny za velice příznivý poplatek za nocleh s večerní grilovačkou a snídaní. Po vybalení, spršce a pivku nás čeká ještě krátký výšlap k nedalekým Mumlavským vodopádům. Je tu vskutku nádherná příroda. Pak už na nás čekalo několik druhů grilovaného masa, pár hermelínů a nepřeberné množství pivka a kalíšků, u kterých bylo veselo až do hluboké noci.
V neděli dopoledne odjíždíme ve skupině s vyjímkou několika málo sólistů. Po několika semaforech a šílené vyfrézované cestě odbočujeme z hlavního tahu na klikaté horské cestičky. Po krátké zastávce v hotelu Rezek na pití a polévky pokračujeme až na benzinku v Jilemnici. Tady se od skupiny odpojuji a spěchám za Evíkem, abych jí stihl udělat masáž sešroubované nožky.
Byl to suprovní výlet, Luboš je jednička ... kouzelný vousatý mužík :o)))