Po Jižní Moravě

Vyrážíme v nedělní poledne s Evičkou na dlouho plánovanou cestu na Jižní Moravu a přidáváme pár zastávek ze soutěže Moravskou R66 radia Čas. V Bošovicích u Slavkova zastavujeme v Papouščí Zoo. Své oblíbence může Evča sledovat aspoň tady. K večeru přijíždíme do Klentnice, kde máme zarazervován pobyt ve Vinařství pod kapličkou v sudech. Ubytování je to sice strohé ale spát v sudu se nezadaří každý den a výhled do okolního kraje je opravdá nádherný. V Klentnici navštěvujeme Caffé muzeum a sosuedící restauraci Na faře. Večer pak uzavíráme soukromou grilovačkou pod stříškou chatky sousedící se "spícími" sudy. Počasí se v noci trošku pokazilo, stále prší.
V pondělí ráno už zase svítí slunce a po dojezení zbytků z večerní grilovačky pokračujeme dál do nedalekého Archeoparku Pavlov. Oběd si dáváme ve známém motomuzeu Lesná a zároveň si prohlížíme muzeum. Při cestě do druhého muzea veteránů ve Znojmě píchne Evičku včela do čela do úzkého místečka mezi přilbu a brýle. Na kraji Znojma zastavujeme u stánků a kupujeme trochu ovoce a cibuli na píchanec. Muzeum je pěkně schované za úzklou cestičkou vedoucí od centra do údolí řeky Dyje. Evička pokračuje v "desinfekci" včelího píchance plátkem cibule, já jdu ještě mrknout do dalšího muzea. Proti Lesné je muzeum výrazně větší a jsou zde navíc i traktory, stabiláky, parní motory, historické hračky a bohatá dobová výzdoba. Z muzea jedeme malebného Penzionu za mlýnem ve vesničce Sloup. Po ubytování jedeme na jídlo do penzionu U tří jasanů, který má být údajně motokářský. Dobré jídlo tu sice bylo ale nic připomínajícího motocykly jsme zde nenašli. Cestou do našeho penzionu se ještě zastavujeme mrknout na bunkr v Šatavě. Večer příjemně pokecáme u piva s majitelem a se zdánlivě vyléčeným včelím bodnutím jdeme na kutě.
Ranní probuzení je poněkud nepříjemné. Evičce natéká kůže kolem nosu a pod očima. Naštěstí se zdá, že otok nezasáhne oči a Evča bude moct odřídit svého Sportíka až domů. Po snídani vyjíždíme na prohlídku Mohyly Míru u Slavkova, já si ještě zaběhl pro razítko soutěže R66 k propasti Macocha a jedeme rychle dál na oběd do oblíbené restaurace na břehu rybníka Olšovec v Jedovnici a pak honem domů, dokud Evča vidí na obě oči...otok se naštěstí dál nerozšířil a za pár dní se vstřebal.

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka