Motoemotion 2017

Už loni jsem zachytil v dohledu akci Motoemotion, tehdy kolidující s jinou naplánovanou. Tento rok to konečně vyšlo :-) A to jsem k tomu ještě ukecal i Broňase na čtvrteční koncert Stromboli ve Žďáru nad Sázavou, kde se nás starostlivě ujal kamarád Vlastík s ženou Jaruškou. Takový pěkný prodloužený víkend.
Ve čtvrtek vyjíždíme z Rožnova v dešti. Po 15 kilometrech je suchá silnice ale motorky už jsou zapráskané až po řidítka. Díky divně značené objížďce na Vysočině sice nestihneme plánovanou večeři v hospůdce ale Broňas se nacpal benzínkovou bagetou ještě v Přerově a já zahnal hlad skvělými jednohubkami od Jarušky. Po zaparkování motocyklů ve Vlastíkově garáží a malémm občerstvení zalitém americkým kalíškem pokračujeme na skvělý koncert Stromboli.
V pátek ráno opouštíme spokojeně Žďár a maje před sebou celý den, jedeme k Dubé oklikou a po okreskách. V Kutné Hoře jsme sice až na potřetí natrefili na náměstí na hospůdku k obědu ale proč se neprojet po historickém centru. Do kempu Nedamov přijíždíme odpoledne vydatně prohřátí pečícím sluncem. Po výběru rovného plácku pro plánovaný přístřešek z naší zahradní plachty jdeme mrknout na vystavené motocykly a zahnat žízeň pivem. Po unávně cestě a pěnivém moku nás přepadla únava, tak jsme polenošili na trávě u motocyklů. Ne dlouho. Po půl hoďce začínají najíždět auta a v nich malí všudepřítomní uřvaní svišti. No, poštetříme plachtu a naše uši a přemísťujeme se na spaní pod přístřešek u kempové hodpůdky. Večer trávíme v příjemném propstředí kempu, obklopeni krásnými motockly, v ruce Jacka a Božkov s kofolů až do hluboké noci zakončené pokecem s místními mlaďochy. Tu v legraci míněnou narážku na důchodce ztrestal nakonec Broňas pákou na pravou i levou ruku :-D
V sobotu vyjíždíme na menší projížďku do Hřenska zakončenou na Macháči. Sakra, v tom hicu by se zmrzka hodila ale u vody asi ještě nezačala sezóna. V kempu mezitím přibyly nějaké další upravené motockly a před setměním za námi přijel i kamarád Vašek. Původně nás měl ráno potahat po jeho kraji na sobotní vyjížďce ale regulátor dobíjení jeho Intrudera rozhodl jinak. Večerní pařba už nebyla tak intezivní jako předešlého večera, že ani jedna flaša Vaškovy slivovice neskončila tentokrát prázdná ... jestli na těch důchodcích něco nebude :-D Asi proto v přilehlém letním kině promítali černobílý film pro pamětníky z padesátých let s názvem Pětistovka. Taková budovatelská perlička s motocykly Jawa :-)
V neděli ráno se vydáváme i s Vaškem na nedalekou vyhlídku Nedvězí, kterou nám doporučil předešlého večera jeden z účastníků akce Tom. Trefili jsme odbočku sice až na podruhé ale stálo to za to. Nejdříve jsme omylem zastavili na Řípské vyhlídce. Nebyl tam sice extra výhled ale potkali jsme tam další moto nadšence, tentokrát na fichtlech, kteří na vyhlídce kempovali. Na podruhé už jsme na vyhlídku Nedvězí trefili. Vašek to sice neměl s autem v úzkých uličkách jednoduché ale podařilo se. Výhled byl opravdu do všech stran Čech. Po rozloučení s Vaškem se ještě motáme po silničkách kolem Ještědu a po pozdním obědě pelášíme domů jak čerti.