Výlet do Francie, 1. a 2.den, cesta

Vyjíždíjme na francouzský bluegrassový festival do Francie, kde náš kamarád Erik hraje s kapelou East-West. Erik vybral vynikající trasu přes řadu pohoří a horských průsmyků. První den byl přibližovací, abychom se dostali co nejdále. Počasí je parádní, jen kousek před cílem v Zell am See dáváme pláštěnky ale do kempu přijíždíme po suchu. Tam nás už čekají Erikovi kamarádi Petr a Luboš. Po desáté večer utne naši zábavu na lavicích před občerstvením u recepce nějaký uřvaný Němec nebo Rakušák s výkřiky Kinder schlafen, kterými budí skoro celý kemp.... tož, je to cyp :o) Spíme na place hned vedle silnice, což dělá některým nespavcům trochu problém. Tož gute schlafen nikde ....
Druhý den vstáme brzy a vyrážíme na Grossglockner. Počasíčko opět parádní a je opravdu co k vidění. Na vrcholu už je bikerů jako hrom. Z vrcholu spěcháme dolů, protože podle předpovědi má po poledni pršet. A opravdu prší, což ale schytáme až na konci oběda v restauraci. Než se stihnem po jídle obléct do nepromoků, skoro přestane pršet. Pokračujeme dál přes Lienz, Bolsano a Merano do cíle v italské Lasa. Bohužel těsně při příjezdu začne chcát jak sviňa. Kašleme proto na stany a jdeme spát do místního hotýlku. Motorky nám zamykají v sousední budově, tak se hned spí lépe.