Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Seznamte se s novými Pravidly a Podmínkami soukromí spojené s nařízením GDPR.
Založit účet

Udělejte si ze svých alb kalendář

Ideální jako dárek nebo jen tak pro sebe na památku.

95 fotek, srpen 2013, 77 zobrazení, 2 komentáře | cestování
Brzy ráno vyjíždíme zpět domů. Půl dne ještě trávíme v horách ale odpoledne spíš po hlavních tazích. Spíme na břehu Lago di Garda v kempu, který je až moc píščitý. S Evíkem si stavíme aspoň vrchní část stanu ale kdyby nám nepůjčil soused turista kladivo, nejspíš bychom to nedali :o) Je krásné počasí a kluci spí jen na karimatkách.
Druhý den se dostáváme z Itálie přes průsmyk Stalle do Rakouska, kde spíme opět poblíž Zell am See. Tentokrát už není kemp u hlavní cesty ale na konci vesničky poblíž lesa, číšnice v kempové restauraci dokonce umí česky.
Poslední den cesty se pomalu cestou rozjíždíme do všech stran. Luboš s Petrem odbočují na Prahu, Erik po chvíli taky a my s Evíkem si dáme v Mikulově klasický český oběd. Tak jsme zase doma :o)
46 fotek, srpen 2013, 130 zobrazení, 2 komentáře | cestování
Orientačně vytrvalostní soutěž 500 mil Bohemia. Trasu po Šumavě v délce 500 mil bylo třeba ujet během 24 hodin. Dalo se to, jen ta 450 kilometrová cesta domů navíc byla trošku fuška ;o)
219 fotek, srpen 2013, 58 zobrazení, 1 komentář | cestování
První den našeho pobytu vyjíždíme všichni společně k nedalekému jezeru d´Annecy a pak do nedalekého národního parku Massif de Bauges a de Chartreuse. Večer pak navštívíme centrum města, kde hrají první kapely a pak na druhé školní koleje, kde spí druhá kapela od Petra abychom si poslechli jejich večerní jamování. Trošku nám ho překazili místní policisté, kterým si stěžovala jedna obyvatelka kolejí, že její šestnáctiletý syn s dredy nemůže spát :o))) Přestěhovali jsme se do foajé a hrálo se dál.
Druhý den jedeme jen s Mirou, Erikem a Evčou do Chamonix. Rozhodli jsme se předchozí večer, že musíme vyjet lanovkou na nejvyšší bod pohoří Mont Blanc, byť to stojí 50 éček. Kdo ví, kdy se do těchto míst ještě dostaneme. Počasí nám opět přeje, je pařák. Lanovkou jsme co by dup na vrcholu Aiguille du Midi. Někteří tam chodí pěšky ale to už je trošku o jiné turistice. Výhled po okolních velehorách je úchvatný. Za ty peníze to opravdu stojí ! Po výletu se vracíme zpět do La Roche, kde hrají obě "naše" skupiny. ( Erikova skupina "East-West" pak nakonec mezinárodní festival vyhrála ;o).
Poslední den našeho pobytu jedeme do jeskyní nedaleko vesničky La Vernas. Jeskyně jsou nádherné, je vidět i několik starých schůdků a stezek vytesaných do skály, které v jeskyních používali po jejich objevení. Přes lyžařský resort Avoriaz se dostáváme do malebné vesničky Montriond, kde běhá snad více koz než turistů. I když kozy všude zanechávají bobky a loužičky, turisté jsou nadšení :o). Večer si s Evíkem děláme malou procházku večerním La Roche a jdeme se opět bavit na festival.
38 fotek, 23.7.2017, 28 zobrazení, 1 komentář | cestování
Při návratu z motosrazu Howling se stavuji ještě za kamarády z východočeského chapteru SCRC, kteří v neděli pořádají vyjížďku na hrad Roštejn s obědem v restauraci Na kovárně v Mrákotíně v okolí Telče. Sice jsem musel v sobotu večer na sraze sosat už jen nealko pivo a čistou kofolu ale poježděníčko za to stojí.
Z kempu vyjíždíme před sedmou. Já se z dálnice u Pradubic od kamarádů odpojuji a jedu před pardubický mekáč za další partou kamarádů. Po krátkém občerstvení vyrážíme do Ždírce, kde se potkáváme s Kuzmou a Janou, kteří vyjížďku vymysleli a Šmudlou, který mimořádně přivezl Šmudlinku na zadním sicu kvůli pochroumanému zápěstí.
Preventivně se oblékáme do nepromoků, protože radar i kamarádi od jihu varují před deštěm ... a skutečně si užíváme vydatného deště něco přes čtvrt hodiny. Pak jako když mávne proutkem a na hradě už je sucho. No sláva. Po prohlídce hradu míříme stále se opakujícími se klikaticemi a objížďkami opravovaných cest do příjemné hospůdky v Mrákotíně. Po vydatném obědě se postupně rozdělujeme a míříme domů. Já mířím k Jihlavě a na dálnici, protože mně asi v sobotu v noci prochladlo pravé zápěstí, takže mám co dělat abych udržel plyn. Původní představa návratu okreskami přes Vysočinu tak vzala za své ... v neděli v noci jsem ani nevěděl jak si lehnout, aby zápěstí nebolelo ... no, už mi není dvacet, že ?! :-D
110 fotek a 2 videa, květen 2017, 96 zobrazení, 4 komentáře | cestování, události
Už loni jsem zachytil v dohledu akci Motoemotion, tehdy kolidující s jinou naplánovanou. Tento rok to konečně vyšlo :-) A to jsem k tomu ještě ukecal i Broňase na čtvrteční koncert Stromboli ve Žďáru nad Sázavou, kde se nás starostlivě ujal kamarád Vlastík s ženou Jaruškou. Takový pěkný prodloužený víkend.
Ve čtvrtek vyjíždíme z Rožnova v dešti. Po 15 kilometrech je suchá silnice ale motorky už jsou zapráskané až po řidítka. Díky divně značené objížďce na Vysočině sice nestihneme plánovanou večeři v hospůdce ale Broňas se nacpal benzínkovou bagetou ještě v Přerově a já zahnal hlad skvělými jednohubkami od Jarušky. Po zaparkování motocyklů ve Vlastíkově garáží a malémm občerstvení zalitém americkým kalíškem pokračujeme na skvělý koncert Stromboli.
V pátek ráno opouštíme spokojeně Žďár a maje před sebou celý den, jedeme k Dubé oklikou a po okreskách. V Kutné Hoře jsme sice až na potřetí natrefili na náměstí na hospůdku k obědu ale proč se neprojet po historickém centru. Do kempu Nedamov přijíždíme odpoledne vydatně prohřátí pečícím sluncem. Po výběru rovného plácku pro plánovaný přístřešek z naší zahradní plachty jdeme mrknout na vystavené motocykly a zahnat žízeň pivem. Po unávně cestě a pěnivém moku nás přepadla únava, tak jsme polenošili na trávě u motocyklů. Ne dlouho. Po půl hoďce začínají najíždět auta a v nich malí všudepřítomní uřvaní svišti. No, poštetříme plachtu a naše uši a přemísťujeme se na spaní pod přístřešek u kempové hodpůdky. Večer trávíme v příjemném propstředí kempu, obklopeni krásnými motockly, v ruce Jacka a Božkov s kofolů až do hluboké noci zakončené pokecem s místními mlaďochy. Tu v legraci míněnou narážku na důchodce ztrestal nakonec Broňas pákou na pravou i levou ruku :-D
V sobotu vyjíždíme na menší projížďku do Hřenska zakončenou na Macháči. Sakra, v tom hicu by se zmrzka hodila ale u vody asi ještě nezačala sezóna. V kempu mezitím přibyly nějaké další upravené motockly a před setměním za námi přijel i kamarád Vašek. Původně nás měl ráno potahat po jeho kraji na sobotní vyjížďce ale regulátor dobíjení jeho Intrudera rozhodl jinak. Večerní pařba už nebyla tak intezivní jako předešlého večera, že ani jedna flaša Vaškovy slivovice neskončila tentokrát prázdná ... jestli na těch důchodcích něco nebude :-D Asi proto v přilehlém letním kině promítali černobílý film pro pamětníky z padesátých let s názvem Pětistovka. Taková budovatelská perlička s motocykly Jawa :-)
V neděli ráno se vydáváme i s Vaškem na nedalekou vyhlídku Nedvězí, kterou nám doporučil předešlého večera jeden z účastníků akce Tom. Trefili jsme odbočku sice až na podruhé ale stálo to za to. Nejdříve jsme omylem zastavili na Řípské vyhlídce. Nebyl tam sice extra výhled ale potkali jsme tam další moto nadšence, tentokrát na fichtlech, kteří na vyhlídce kempovali. Na podruhé už jsme na vyhlídku Nedvězí trefili. Vašek to sice neměl s autem v úzkých uličkách jednoduché ale podařilo se. Výhled byl opravdu do všech stran Čech. Po rozloučení s Vaškem se ještě motáme po silničkách kolem Ještědu a po pozdním obědě pelášíme domů jak čerti.
7 fotek, 29.1.2017, 39 zobrazení, 1 komentář | cestování
Krátký nedělní výlet na Pulčiny
40 fotek, 24.10.2015, 103 zobrazení, 1 komentář | cestování, události
Vyjíždíme omrknout výlov nedalekého rybníka Choryně. Loni bylo syrově ale tuto sobotu je Krásné počasí zpět ! Ve ValMezu se k nám přidává i Generál z kroměřížské sekce SCRC a ny parkovišti rybníku se míjíme s Mrazíkem a Renčou. Na rozdíl od loňska je tu několika násobně víc lidí a taky o to větší řady. U stánků se potkáváme s Vojtou a Růženkou. Vojta tu už jezdí na výlov deset let. Přijíždí za námi i Jirka, který dopoledne strávil prací na domku ale tak krásné počasí mu přeci jen nedalo se trochu provětrat.
Z výlovu se jedeme projet přes Kelč, Rajnochovice a Troják do Ratiboře, kde je otevřena Pizzerie a burger grill. Nelitovali jsme. Po dlouhé době opravdu vynikající jídlo ! Tady se bude stavovat častěji.
Cestou k rožnovskému soukromému Reton grilu ještě potkáváme Bronnského, který s námi měl taky na výlov vyjet ale tomu zase nedalo to jeho oblíbené štípání dřeva :-) Generál nás po opečení klobásek opouští už za stmívání. Výrazně se ochladilo a tak snad neumrznul cestou na své nedělní narozeniny ;-) No a my zocelení se bavíme až do půl desáté :-)
133 fotek a 2 videa, 30.5.2015, 107 zobrazení, 1 komentář | cestování, události
Volné slunečné dopoledne jsme vyplnili vyjížďkou na ovocné knedlíky na známou restauraci Na Kohútce. Na odpoledne pro nás zorganizovala Evička spolu s kastelánem hradu Starý Jičín opékání a spaní na hradě. Zároveň s tím jsme udělali menší dětské odpoledne s motocykly, vytvořili jsme jednodušší kvíz, nechali jsme vyrobit balonky s motorkou a Evča napekla perníky ve tvaru motocyklů jako odměny do dětských soutěží. Dobré padesátce dětí se soutěžní odpoledne s motocykly líbilo. Deset vylosovaných se svezlo v sajdě motocyklu Ural a ta necelá desítka, co se nezalekla blížícího se deště, se mohla povozit na mém motocyklu. Zbytek definitivně rozprášil více jak hodinový déšť. Pak už přišla řada na nás a skvěle jsme si užili večer u ohně, špekáčků a klobás ... tož aj nějaký sýr byl :-) Šest nás zůstalo spát ve spacáku na podlaze hradní věže a zbylí čtyři pod hradní zdí nebo plachtou u motocyklu. Zbytek dal přednost pohodlné posteli domova.
V neděli po ránu jsme se postupně rozprchli. My s Evíkem jsme si ještě zajeli do motobaru U Hanky na pití a ke kamarádovi Vasilovi do znovu otevřené restaurace Nová Husarůvka v Soběšovicích u Žermanické přehrady na výborný oběd .... krásný víkend to byl :-)
96 fotek a 2 videa, červenec 2014, 107 zobrazení, 3 komentáře | cestování, rodina-přátelé
Účast na Lubošově vyjížďce jsme měli naplánovánu již dávno. Bohužel má sešroubovaná Evička se mnou na výlet nemohla, tak jsem aspoň provětral její krásný motocykl. V páteční večer jsem přijel do kempu u rybníku Marešák nedaleko Lužan u Jičína. Tak akorát jsem stihl před setměním natáhnout plachtu na spaní a povečeřet. Pivko jsem dopíjel už za tmy a celkem brzy ulehnul pod širé nebe. Na mne nezvykle brzy. Asi proto mne probudila po druhé hodině ráno ukecaná uřvaná ženská u vedlejšího karavanu. Neusnul jsem až do tří, kdy se i ona rozhodla ulehnout na kutě. Teď aspoň vím, jaké má problémy s manželem, celým příbuzenstvem i kamarády. Hardcore reality show :o)))
V sobotu ráno, po snídani v místní prodejničce potravin, odjíždím do nedalekého bufetu Kumburák, odkud Luboš naplánoval odjezd. Postupně se na parkoviště sjelo k pětadvaceti motocyklům. Ve čtvrt na jedenáct vyjíždíme od bufetu v pořádném horku do polského města Kowary, kde se v bývalé továrně na výrobu koberců nachází muzeum zmenšenin významných historických staveb Dolního Slezska. Za 135 kačáků jsme dostali českého průvodce, od kterého jsme se dozvěděli mnhoho zajímavostí. Po prohlídce jsme jeli do nedalekého Podgorzyna na smažené rybí pochoutky. A pak tradá do harrachovského hotelu Lovecká Mumlava, kde se uvelebila asi polovina naší skupiny za velice příznivý poplatek za nocleh s večerní grilovačkou a snídaní. Po vybalení, spršce a pivku nás čeká ještě krátký výšlap k nedalekým Mumlavským vodopádům. Je tu vskutku nádherná příroda. Pak už na nás čekalo několik druhů grilovaného masa, pár hermelínů a nepřeberné množství pivka a kalíšků, u kterých bylo veselo až do hluboké noci.
V neděli dopoledne odjíždíme ve skupině s vyjímkou několika málo sólistů. Po několika semaforech a šílené vyfrézované cestě odbočujeme z hlavního tahu na klikaté horské cestičky. Po krátké zastávce v hotelu Rezek na pití a polévky pokračujeme až na benzinku v Jilemnici. Tady se od skupiny odpojuji a spěchám za Evíkem, abych jí stihl udělat masáž sešroubované nožky.
Byl to suprovní výlet, Luboš je jednička ... kouzelný vousatý mužík :o)))
197 fotek a 5 videí, 16.8.2014, 122 zobrazení, 3 komentáře | auta, dokumenty, události
Další ročník závodů veteránů Radegast - 33, organizuje Honest veteran Car Club Rožnov p.Rad.
12 fotek, 19.7.2014, 49 zobrazení, 2 komentáře | cestování
Můj milovaný sešroubovaný Evík měl o víkendu doma starostlivou dcerušku, tak jsem si udělal třistakilometrovou sólo vyjížďku cestou necestou, polem nepolem.... a fajně bylo :o)
14 fotek, 8.5.2014, 121 zobrazení, 2 komentáře | cestování
Po dopolední atestaci veteránů s mým Dněprem jsme si s Evíkem vyjeli na knedlíky na Kohútku. Přijel za náma na chívli i kamarád Marek s ženuškou. Cestou zpět jsme se stavili v restauraci U Mokrošů pod hrází přehrady Bystřička. Evičce tataráček chutnal, jen se olizovala. A jak jinak zakončit cestu z Bystřičky než jízdou přes Velkou Lhotu, kde je nádherný výhled do údolí táhnoucího se od Valašského Meziříčí do Rožnova.
42 fotek, 16.11.2013, 155 zobrazení, 1 komentář | cestování, události
Pravidelná svatomartinská husa SCRC u kamaráde Bosse. Udělali jsme si malou před husovou vyjížďku aby nám trošku vyhládlo. Počasí teda nebylo nic moc, inverze a 8 stupňů není zrovna ideální ale proč taky ne ?! Ne každý to škaredé počasí skousnul ale tři motorky stačí :o) Dali jsme si něco teplého do břucha v restauraci ve Velkých Karlovicích, pak si prohlídli přehradu v Karolince a pelášili k Bossovi. Tož dobře bylo. Všem chutnalo až si masné huby olizovali, kosti z husích kytek poletovaly vzduchem, do toho nějaké to pivíčko a štamprla ... banda dobrých přátel ... co si přát víc ! :o)
33 fotek, 10.8.2013, 65 zobrazení, 2 komentáře | auta, cestování
Radegast - závod do vrchu veteránů pořádaný rožnovským klubem Honest Veteran Car Club.
4 fotky, 13.1.2013, 55 zobrazení, 1 komentář | cestování
100 fotek, 16.6.2012, 301 zobrazení, 1 komentář | cestování
IV.Tajný výlet SCRC. V tomto roce byl termín posunut o týden kvůli akci HOG Ostrava. Chvála pánubohu za to :o))) Byl pařák jak sviňa, na rozdíl od dešťů minulého víkendu ;o) Všichni nakonec dorazili do cíle a všichni vlastně vyhráli a proto byl důvod to večer náležitě oslavit ! :o))) (Pozn. nekteré fotky byly pořízeny malým fotoaparátem bez přečtení návodu a přestavením nastavení. Do alba jsem je vložil čistě z dokunetačních důvodů :o)
41 fotek, 28.4.2012, 188 zobrazení, 2 komentáře | cestování
Jízda po zimním spánku oragnizovaná bikery z Joe Bar teamu. Skvělá orientační jízda po zajímavých cestách a lehce přehlédnutelných památkách. Start soutěže byl z bývalého Azylu na benzince v Bílovci. Kontrolní body byly u památníku amerických letců u Palačova, u umělých můstků v Rožnově, u hrobů Portášů ve Valašské Bystřici, atypické zvonici v Horním Lidči a mostního pilíře nedostavěné baťovy dálnice u Ludkovic, kde proběhly i soutěžní střelby ze vzduchové pistole. Cíl cesty byl v kempu Babí Hora poblíž Hluku. Na vhíli za námi zavítali i kamarádi z SCRC po předchozí návštěvě žehnání motorkářům ve Švábenicích u Vyškova. Domů jsme se vraceli v podvečer. Díky rozkvetlým stromům jsme byli zavaleni kilogramy much ! :o)
26 fotek, 10.3.2012, 138 zobrazení, 4 komentáře | cestování
Malá vyjížďka s buřty, flákotoukrkovičy, kukuřicí a sýrem hlubokým lesem a s vyjetými zasněženými kolejemi .....
12 fotek, 16.1.2011, 134 zobrazení, 3 komentáře | cestování
Trošku sněhová vyjížďka
136 fotek, minulou sobotu, 12 zobrazení, přidat komentář
Pouť klubů a přátel historických vozidel na Svatý Hostýn pořádal náš Honest Veteran Car Club již po páté. Tento rok, chvála pánu bohu, nám vyšlo počasí přímo ukázkově :-)